کاربرد های سامانه پیامک

کاربرد های سامانه پیامک

کاربرد های سامانه پیامک در آژانس های معاملات املاک

  • تبلیغات گسترده برای فروش,رهن یا اجاره در منطقه مورد نظر شما
  • پرداخت هزینه کمتر نسبت به هزینه های تبلیغاتی موجود
  • مطلع ساختن مشتریان از قیمت ها و امکان پاسخگویی متقابل آنها
  • ارسال مشخصات مسکن جدید به افراد مورد نظر
  • امکان ساخت بانک اطلاعاتی حاوی شماره مستاجران و خریداران
  • برای املاک خود مشتری بیابید!

یکی از مهمترین گام ها در بنگاه های معاملات املاک شناسایی و جذب افراد علاقه مند به زمینه املاک است.شما با پنل پیامک می توانید افراد نزدیک به بنگاه خود را شناسایی کنید و به آنها در مورد املاک و خدمات خود اطلاع رسانی کنید.تبلیغ املاک از طریق پیامک موثرترین,منطقی ترین و در عین حال یکی از ارزان ترین شیوه های جذب مشتری بیشتر است. تبلیغ خوب و موثر دارای ویژگی های خاصی است که در صورت عدم رعایت آنها تبلیغ تنها صرف هزینه بدون بازگشت خواهد بود.تبلیغ باید به افرادی که احتمال می رود مشتری بالقوه ملک باشند فرستاده شود,علاوه بر این نوع تبلیغ نباید در نظر مشتری مزاحمت آمیز یا ناخوشایند باشد,تبلیغ باید از نظر هزینه صرفه اقتصادی داشته باشد.

  • ایجاد بانک املاک و ارسال اطلاعات!

یکی دیگر از نکات اساسی ارائه اطلاعات کافی در مورد املاک به مشتریان بالقوه است. ما به شما کمک خواهیم کرد تا به هر کدام از املاک مورد نظرتان یک کد اختصاص دهید و بانک اطلاعات املاک خود را ایجاد کنید.مشتری می تواند در صورت علاقه مندی به ملک,کد ملک را به شما ارسال کند و پنل پیامک به طور خودکار تمام اطلاعات لازم در مورد ملک(متراژ,قیمت,نوع کاربری,نوع فروش و…) به فرد ارسال می کند.

این قابلیت موجب سهولت و افزایش سرعت ارائه خدمات شده و مشتریان بیشتری را به بنگاه شما هدایت می کند. ارسال پیامک به شما امکان می دهد تا مشخصات و جزئیات هر ملک را به مشتری ارسال کنید و درخواست های آنها را نیز در هر ساعت از شبانه روز دریافت کنید و مشتریان هیچ محدودیت زمانی برای دریافت اطاعات مورد نظر خود نداشته باشند.

 

  • انتشار اخبار قیمت املاک

(دوست عزیز ، مشاور املاک تهران گستر به اطلاع شما می رساند که قیمت ملک در گرگان افزایش یافته است)

 

  • گزارش ملک جدید در زمینه خواست مشتری و ارسال پیامک به وی

آپارتمان ۱۲۸ متری،نوساز،۳خوابه،با کلیه امکانات واقع در خیابان شیخ بهایی فوری فروشی مشاورین املاک شیخ بهایی تلفن : ۳۲۲۶۰۹۶۹

 

  • هماهنگی های لازم با خریدار و فروشنده به جهت صرفه جویی در هزینه های مربوط به تماس­ها.

(جناب آقای عبداللهی جهت بازدید از ملک شما لطفا فردا بعدازظهر حضور یابید. با تشکر مشاور املاک بام تهران

 

  • ارسال درخواست خریدار و اعلام ملک موجود با مشخصات ارائه شده از جانب مشتری به صورت خودکار

آپارتمان ۲۰۰ متری،نوساز،۳خوابه،با کلیه امکانات واقع در صادقیه

 

  • ارسال پیام تبریک و تهنیت مناسبت ها

(امروز ۲ نفر آدرس و شماره شما را از ما درخواست کردند. خوشبختی و موفقیت، در سال جدید به سراغتان خواهند آمد. با تشکر مشاورین املاک دلتا)

 

  • با ارسال یک پیامک خودکار به مشتریان خود، سررسید قرارها، جلسات و یا قراردادها را به ایشان یادآوری کنید.
  • براساس خواسته مشتری خود برای موردی که جهت فروش، خرید، رهن، اجاره و … موجود نیست یک فهرست ایجاد کرده و به محض یافتن مورد مشابهی با خواست آن مشتری، با ارسال یک پیامک به وی اطلاع دهید.
  • می‌توانید با ارسال یک پیامک، با خریدار و فروشنده در یک زمان برای گفتگو و یا معامله هماهنگی لازم را انجام دهید.
  • به مشتریان خود این امکان را می توانید بدهید که با ارسال یک عدد خاص، اطلاعات کلی مربوط به موارد موجود پیرامون موضوع موردنظر خود را دریافت کنند.
  • ارتباط کارا و مداوم خود را با مشتری به طور چشمگیری افزایش دهید.
  • هزینه‌های تماس و خدمت‌رسانی و پشتیبانی خود را با استفاده از فن‌آوری پیامک تا حد زیادی کاهش دهید.
    و …

 

 

کاربرد های سامانه پیامک در آموزشگاه های رانندگی

 

  • شناسایی و بررسی نیازها و امکانات آموزشگاه از سریق ارسال و دریافت پیام
  • ارسال پیام جهت تشویق افراد برای ثبت نام درآموزشگاه رانندگی
  • اعلام شرایط ثبت نام برای متقاضیان آموزش رانندگی
  • ارسال و دریافت پیام جهت ارائه مشاوره و راهنمایی برای متقاضیان
  • ایجاد ارتباط دوطرفه بین متقاضیان و آموزشگاه از طریق ارسال و دریافت پیام
  • اعلام شروع کلاس های تئوری/عملی از طریق سامانه ارسال پیام
  • تهیه وجمع آوری آمار ثبت نام/قبولی و یا چند دوره ای بودن متقاضیان از طریق سامانه ارسال و دریافت پیام
  • ارسال پیام هشداری و آموزشی برا ی متقاضیان و رانندگان
  • اطلاع رسانی در مواقع ضروری (جلسات فوق العاده، شرایط غیره مترقبه و تغییر سااعت کلاس)
  • رسیدگی به درخواست های واصله از طریق سامانه ارسال پیام و دریافت پیام
  • ارسال پیام جهت هماهنگی بین ساعات آموزشی برای متقاضیان ورانندگان آموزشگاه
  • سازماندهی و گروه بندی متقاضیان از طریق سامانه ارسال و دریافت پیام
  • معرفی خدمات و امکانات آموزشگاه به عموم از طریق سامانه پیام کوتاه
  • ارسال پیام تبریک و تسلیت به اعضا و همکاران و متقاضیان
  • برگزاری نظر سنجی جهت پیش برد اهداف آموزشگاه رانندگی
  • ایجاد سامانه دریافت شکایات، انتقادات وپیشنهادات

 

کاربردهای سامانه پیامک در باشگاه های ورزشی

 

  • تبریک اتوماتیک تولد ورزشکارات و ارائه تخفیف به آنها و دوستانشان در روز تولدشان
  • درست کردن کلوپ پیامکی ورزشکاران و ارائه تخفیف های ویژه به آنها
  • ارسال تشکر از مراجعه به نام اشخاص بعد از مراجعه به باشگاه
  • ارسال پیامک با نام برای تبریک اعیاد و مراسم به ورزشکاران در کمتر از یک دقیقه
  • افزایش ارتباط موثر و ارزان با مشتریان
  • گرفتن هزینه باشگاه توسط مشتری با ارسال یک عدد به شماره پیامک شما
  • برگزاری قرعه کشی های ماهانه در باشگاه

 

کاربردهای سامانه پیامک در جمعیت هلال احمر

 

  • جلب همکاری مردم ونهادها در هلال احمر از طریق ارسال پیام
  • ارسال پیام جهت معرفی خدمات اجتماعی و اهداف و برنامه های سازمان هلال احمر
  • ارسال پیام های تبریک و تسلیت برای عموم
  • اطلاع رسانی در مواقع ضروری
  • عضو گیری از بیننوجوانان وجوانان داوطلب از طریق سامانه ارسال و دریافت پیام
  • تهیه و جمع آوری آمار متقاضیان داوطلب امدادگر
  • تنظیم برنامه بازدید مردم از فعالیت ها و خدمات انجام شده توسط سازمان هلال احمر و از طریق ارسال پیام
  • سازماندهی و اعلام گروه ها وواحد های سازمانی از طریق ارسال پیام
  • معرفی خدمات امدادی در هنگام بروز حوادث و سوانح از طریق ارسال پیام
  • نظرسنجی عمومی جهت رضایت مندی عموم از عملکرد جهت هلال احمر
  • اعلام جلسات کاری به اعضا و همکاران
  • برگزاری نظر سنجی جهت پیشبرد اهداف سازمان هلال احمر
  • ایجاد سامانه دریافت انتقادات وپیشنهادات

 

کاربرد سامانه پیامک در آتلیه ها، عکاسی، آرایشگاه ها و سالن های زیبایی

 

  • ارسال پیامک اتوماتیک به شما و مشتریان برای یادآوری قرار جلسه یا تاریخ های مهم
  • ارسال تشکر از تماس به نام اشخاص بعد از تماس یا مراجعه
  • قراردادن امکان پیگیری سفارش به مشتریان از طریق ارسال پیامک به شماره شما
  • درست کردن کلوپ پیامکی مشتریان وبرگزاری قرعه کشی های ماهانه با هدف افزایش ارتباط موثر وارزان با مشتریان
  • ارسال پیامک اتوماتیک برای یادآوری وقت به مشریان
  • ارائه پیشنهاد های ویژه در مورد خدمات جدید آرایشگاه یا مزون ها
  • ارسال پیامک به نام برای تبریک اعیاد مراسم در کمتر از یک دقیقه
  • تبریک اتوماتیک تولد مراجعین آرایشگاه و ارائه تخفیف به آنها در روز تولدشان
  • افزایش ارتباط موثر و ارزان با مشتریان

 

کاربرد های سامانه پیامک در رستوران ها

 

  • تبریک اتوماتیک تولد مشتریان و ارائه تخفیف به آنها ودوستانشان در روز تولدشان
  • تبلیغاتی موثر و کم هزینه
  • درست کردن کلوپ پیامکی مشتریان وارائهتخفیف های ویژه به آنها
  • ارسال تشکر از مراجعه به نام اشخاص بعد از آمدن رستوران
  • ارسال تخفیف های ویژه در اعیاد و مراسم به مشتریان در کمتر از یک دقیقه
  • افزایش ارتباط موثر با مشتری
  • گرفتن منوی غذا توسط مشتری با ارسال یک عدد به شماره پیامک شما
  • نظرسنجی از میزان رضایت مشتری

 

کاربردهای سامانه پیامک در نشریات

 

  • دریافت مطالب کوتاه ودلنوشته های خوانندگان در شماره بعد
  • اعلام فرارسیدن زمان تمدید اشتراک
  • ترغیب علاقمندان برای خواندن شماره بعدی از طریق ارسال عناوین مطالب
  • نشریه پیش از انتشار
  • برگزاری مسابقه و نظر سنجی پیامکی
  • جذب اسپانسر مالی و کسب درآمد
  • اعلام خبرها ودستورعمل های خاص برای پرسنل
  • دعوت از همکاران و مشتریان برای حضور در نمایشگاه
  • اعلام انتظار و زمان توزیع شماره جدید به خوانندگان

 

کاربردهای سامانه پیامک در صندوق های تعاونی

 

  • معرفی خدمات بانکی به مشتریان(سیستم پاسخگوی خودکار)
  • اعلام پایان مهلت سپرده به مشتریان
  • اعلام نرخ های سود برای اطلاع رسانی به مشتریان
  • اعلام حضور مشتریان در خصوص تکمیل مدارک
  • ایجاد بخش نظرسنجی در مورد خدمات ارائه شده یا نحوه برخورد با ارباب رجوع و
  • صدوق انتقادات و پیشنهادات سازنده به مسئولین
  • ارسال پیامک در مناسبت های مختلف ملی ومذهبی
  • ارسال پیامک تبریک تولد به مشتریان و پرسنل
  • اعلام قدردانی و تشکر از مشتریان بابت افتتاح حساب
  • اعلام دیرکرد قسط وام یا سررسید وام ها
  • اعلام تراکنش های انجام شده از طریق پیامک ها
  • اعلاموارد شدن به اینترنت بانک و انجام تراکنش های مالی از طریق پیام

 

کابردهای سامانه پیامک در فروشگاه ها، مغازه ها و اصناف کوچک

 

  • هنگام صدور فاکتور برای مشتری شماره تلفن همراه وی را ثبت کنید تا فرآیند مشتری مداری آغاز شود
  • چند دقیقه پس ا خروج مشتری از فروشگاه با ارسال پیامی از او تشکر کنید. این کار باعث می شود احساس کند برای او ارزش قایل هستید.
  • عرضه الوازم جانبی کالایی که مشتری خریده است را با ارسال یک پیام به وی اطلاع دهید. مشتری با خواندن این پیام به این باور می رسد که همواره او را به یاد دارید.
  • لیست کالاهای جدیدی که عرضه می کنید به همراه تخفیفی که در نظر گرفته اید از طریق پیام کوتاه برای مشتری ارسال کنید این کار مشتری را به خرید های بعدی ترغیب می کند
  • با ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت های مختلف به مشتری نشان دهید با او احساس مشترکی دارید
  • هنگامی که شعبه جدیدی افتتاح می کنید یا تسهیلاتی برای فروش کالاها در نظر می گیرید پیام حاوی تغییرات ایجاد شده برای مشتری ارسال کنید با این روش به مشتری ثابت می کنید به فکر آسایش و راحتی او هستید.

 

کاربرد های سامانه پیامک در مدارس و مهدکودک ها

 

  • اطلاع رسانی های دعوت به همکاری و جذب اساتید
  • ارسال نمرات و وضعیت تحصیلی فرزندان به والدین
  • اعلام تاریخ و زمان برگزاری امتحانات و کارنامه دانش آموزان
  • اطلاع از غیبت و تأخیر دانش آموز
  • اطلاع رسانی های مربوط به انجمن اولیا و مربیان
  • اطلاع رسانی جلسات و سخنرانی ها ها
  • اطلاع رسانی تأخیر و یا لغو برگزاری کلاس ها
  • اطلاع رسانی برگزاری کلاس های کمک آموزشی
  • برگزاری مسابقات علمی و فرهنگی و انجام قرعه کشی
  • تبریک تولد فرزندان به والدین
  • ارسال پیامک های آموزشی و تربیتی به والدین
  • ارسال تشکر از تماس یا مراجعه به نام اشخاص بعد از تماس یا مراجعه به مهد
  • ارسال پیامک به والدین برای تبریک اعیاد و مراسم در کمتر از دقیقه
  • افزایش ارتباط موثر و ارزان با والدین
  • نظر سنجی از عملکرد معلمین و کادر آموزشی

 

کاربرد های سامانه پیامک در دانشگاه ها و موسسات آموزشی ، آموزشگاه ها

 

  • اطلاع رسانی های دعوت به همکاری و جذب هیئت علمی
  • اعلام نمرات دانشجویان
  • اعلام وضعیت انتخاب واحد و ثبت نام دانشجو
  • اعلام تاریخ و زمان برگزاری امتحانات
  • اعلام وضعیت مالی دانشجو
  • ارسال اخبار به دانشجویان و اساتید
  • ارسال پیام های تبریک وتسلیت به اعضا، همکاران و اولیا
  • ارسال بخشنامه ها و مصوبات به کارکنان
  • اطلاع رسانی همایش ها و کنفرانس
  • اطلاع رسانی کارگاه های آموزشی و جلسات گروهی
  • اطلاع رسانی کتاب های منتشر شده در دانشگاه
  • برگزای مسابقات علمی و فرهنگی در دانشگاه و انجام قرعه کشی
  • ثبت نام متقاضیان برای شرکت در جلسات و همایش ها
  • برگزاری نظر سنجی جهت پیش برد سطح آموزش
  • ارتباط دانشجویان با مدیریت
  • ارائه مشاوره به دانشجویان
  • تبریک مشاوره به دانشجویان
  • تبریک تولد دانشجویان و اساتید
  • تبلیغات گسترده برای معرفی توانمندی های آموزشگاه و دانشگاه
  • ارسال پیامک های آموزشی برای بالا بردن سطح علمی دانشجویان

 

کاربرد های سامانه پیامک در شرکت ها و سازمان ها

 

  • انتشار اخبار سازمان
  • دریافت پیشنهادات، انتقادات و گزارش های مردمی
  • فراخوان مراسم و همایش های علمی فرهنگی
  • ارسال پیام تبریک و تهنیت مناسبت ها
  • ارسال پیام انگیزشی به کارکنان
  • ارسال پیام های تربیتی به خانواده کارکنان
  • ارائه خدمات طلایی به مشتریان مانند دادن گارانتی، اعلام تاریخ اعتبار آن و اعلام خدمات و سرویس های دوره ای و غیره
  • نظرسنجی پیامکی با جامعه آماری روشن و قابل استناد
  • اعلام خدمات خاص برای کارمندان نمونه با توجه به نظر خود کارمندان
  • ارسال پیامک های فرهنگی و جذاب مدیران از طریق پیامک با امکان قابلیت گزارشگیری
  • ارسال پیامک قدرنانی از حضور در همایش ها و یا غرفههای نمایشگاهی

 

کاربردهای سامانه پیامک در دفاتر زیارتی و سیاحتی، آژاانس های مسافرتی

 

  • معرفی خدمات جدید
  • اعلام زمان حرکت کاروان ها
  • اطلاع رسانی تأخیر و یا لغو سفرها
  • معرفی شعبه جدید به مشتریان
  • ثبت نام متقاضیان برای شرکت در تورهای سیاحتی و زیارتی
  • ارسال پیام های تبلیغاتی به مشتریان
  • ارسال پیام در مناسبت های خاص
  • اطلاع رسانی برگزاری جلسات قبل از سفر
  • ارسال برنامه ها در طول مدت سفر برای مسافران
  • برگزاری مسابقه و قرعه کشی
  • دریافت نظرات مشتریان در خصوص آژانس
  • ارسال اخبار و رویدادها به همکاران و مشتریان
  • راه اندازی کلوپ پیامکی
  • اطلاع رسانی تورهای لحظه آخری
  • اطلاع رسانی تخفیف ها به مناسبت ایام خاص

 

کاربرد های سامانه پیامک در شرکت های بیمه ودفاتر نمایندگی بیمه

 

  • ارسال پیامک در مورد امتیازات شرکت بیمه ای(تخفیفات)
  • ارسال پیامک برای تشکر از مشتریانی که بیمه شما را انتخاب کرده اند
  • ارسال پیامک در خصوص پایان قرارداد
  • اعلام سر رسید بیمه مشتری با ارسال پیامک
  • ارسال پیام به مناسبت های خاص با نام خود مشتریان
  • اطلاع رسانی به مشتریان و متقاضیان در مورد خدمات جدید بیمه ای
  • ارتباط دو طرفه با شمتری ودریافت پیشنهادات و نظرات مشتری
  • آگاهی مشتریان از وضعیت بیمه خود در هر لحظه از شبانه روز فقط با ارسال پیام کوتاه
  • برگزاری نظرسنجی و مسابقات
  • اراسل پیامک تبلیغاتی برای نمایندگی خود
  • ارسال پیامک برای منطقه خاص
  • ارسال پیامک برای یک صنف خاص برای مثال معرفی بیمه مسئولیت برای کانون مهندسین
  • کاهش هزینه ها با ارسال پیامک به جای تماس تلفنی

 

کاربردهای سامانه پیامک در نمایندگی های فروش خودرو

 

  • اطلاع رسانی از جدیدترین روش های فروش محصولات به مشتریان
  • اطلاع رسانی درمورد شرایط اعطای تسهیلات تخفیف ویژه
  • ارسال پیامک برای تاریخ رسید دعوتنامه تحویل خودرو با اعلام تاریخ تحویل خودروبه مشتری
  • ارسال پیامک با توجه به مناسبت های می ومذهبی
  • انجام طرح نظرسنجی در مورد خدمات ارائه شده در نمایندگی در خصوص مواردی همچون گارانتی محصولات وخدمات پس از فروش
  • ایجاد صندوق انتقادات و پیشنهادات پیامکی
  • منشی آنلاین و پیامکی برای پاسخگویی به سئوالات متداول مشتریان
  • پاسخ گویی ساعته در مرود خرید نقدی و به روز هر مدل خودرو

 

مشاهده پکیج ها

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به کانون آگهی تبلیغاتی سورنا است.